Via ons platform direct toegang tot al onze diensten

Hiervoor doorloop je 3 stappen:

  1. Registreer jezelf en krijg toegang tot je eigen profiel.
    Dit is je persoonlijke profielpagina waarmee je interactie tussen zowel MKB ondernemers als andere professionals onderhoudt.
  2. Betaal het lidmaatschap met één jaar looptijd door direct de betaling online over te maken. De factuur vind je op het platform terug bij je accountgegevens.
  3. Na betaling krijg je direct toegang tot alle mogelijkheden binnen het platform met o.a.:
  • overzicht van alle aangesloten professionals, waar ook jij jouw bedrijfspagina kunt opmaken;
  • de opdrachtenpagina waar nieuwe aanvragen op vermeld worden en jij op kunt reageren;
  • de spoedklussenpagina waar je kunt reageren op aanvragen én zelf een spoedklus kunt uitzetten;
  • het forum om vragen te stellen en vragen te antwoorden van zowel MKB ondernemers als collega professionals;
  • de interne berichtenpagina waar alleen interactie tussen de aangesloten professionals is;
  • de kennisbank met veel informatie waar je op terug kunt vallen;
  • zelf een online kennissessie aanbieden om jouw expertise te profileren bij MKB ondernemers en collega professionals;
  • 1-op-1 interactie aangaan met leden (MKB en professionals) via DM of chat.

Het lidmaatschap kost € 300 excl. btw per jaar en kun je direct activeren.

Start jouw lidmaatschap

 

Meer weten?

Maak nader kennis met ons en stel jouw vragen.

Plan een afspraak

Zelfstandig zorgen voor resultaat

Als online professional werk je zelfstandig en dat is ook de wijze waarop het platform ingericht is. Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanmaken en bijhouden van je bedrijfspagina en je persoonlijk profiel.

Door het instellen van zoekopdrachten krijg je signalen van nieuwe opdrachten, spoedklussen maar ook vragen in het forum en de interne berichtenpagina.

Als zelfstandig ondernemer werk je niet langer met een Curriculum Vitae. Je solliciteert niet, maar biedt je eigen diensten vanuit jouw bedrijf aan. Bij iedere opdracht kun je zelf naar de opdrachtgever motiveren waarom jij de juiste match voor deze opdracht bent, wat je tarief is en wanneer je kunt starten. Vraagt opdrachtgever om een specifiek resultaat? Vertel in je motivatie hoe jij deze opdracht aanpakt.  

 

Hoe werkt het lidmaatschap?

Werving & Selectie

Ondernemers kunnen naast toegang tot het platform ook kiezen voor een eenmalige werving & selectie opdracht. De accountmanager bij Het Nieuwe Personeel verzorgt het gehele proces en je kunt via haar reageren op een werving & selectie opdracht. Dit verloopt op dezelfde manier op de opdrachtenpagina, alleen selecteert de accountmanager 2 geschikte professionals om voor te dragen.

Bij iedere werving & selectie aanvraag worden deze onderdelen beoordeeld:

  • Ervaring/kennis van de taken
  • Ervaring in de branche/met de doelgroep
  • Persoonlijke match met opdrachtgever
  • Tarief
  • Beschikbaarheid

En eventuele andere punten die bij de intake met de klant naar voren komen.

 

Hoe werkt het lidmaatschap?

Opdracht aannemen

Wanneer de keuze op jou is gevallen, zorg je zelf voor het opstellen van een overeenkomst van opdracht, eventueel verwerkersovereenkomst AVG en de facturatie.

Je hebt de beveiliging van je eigen werkomgeving perfect ingericht en vertrouwelijk met de informatie van opdrachtgevers omgaan is voor jou een gegeven.

Het Nieuwe Personeel zit contractueel en financieel NIET tussen jou en opdrachtgever. Bij een werving & selectietraject wordt wel na 4-6 weken met opdrachtgever geëvalueerd of zij tevreden zijn

 

 

 

Hoe werkt het lidmaatschap?
Via ons platform direct toegang tot alle opties
Zelfstandig zorgen voor resultaat
Rechtstreeks contracteren en facturen
#replace title#