Het meest tijdrovende onderdeel van je werkdag is het misschien nog wel het dagelijks management. Mails beantwoorden, bellen, datums zoeken en afspraken maken in je agenda, .... Plannen en prioriteren kost veel tijd en is vaak iets waar een ondernemer zelf niet per se heel goed in is of zich mee bezig wil houden. Bovendien worden we vaak geleefd door de waan van de dag.
Natuurlijk kunnen onze professionals dit soort taken voor je uitvoeren. Maar nog beter is de manier van werken veel efficiënter en slimmer inregelen. Waardoor jij veel meer rust in je agenda en hoofd ervaart. Kunt doen wat werkelijk belangrijk is conform jouw eigen planning. Waarbij je kunt terugvallen op assistentie en de online techniek.
Heb je te maken met een (tijdelijke) onderbezetting? Neem je liever geen telefoniste of secretaresse in dienst? Of wil je niet steeds je voicemail af luisteren en heb je liever dat het telefoonverkeer professioneel wordt afgehandeld?
Onze supportprofessionals helpen je met veel plezier. Zij verdiepen zich goed in jouw organisatie en kunnen zich presenteren als een medewerker van jouw bedrijf. Niet alleen boodschappen worden doorgegeven, er worden ook gerichte acties uitgevoerd op basis van jouw wensen rondom het (klant)contact.
Ons doel is zorgen dat zakelijke relaties, prospects en klanten te allen tijde te woord worden staan, ook als je zelf niet bereikbaar bent. We maken maatwerkafspraken en kunnen onder meer deze taken oppakken:
Ik help je om jouw bedrijf te optimaliseren en te stroomlijnen. Op het gebied van dagelijks (office) management, online marketing en procesverbetering bied ik advies én ik help je in de uitvoering.
Wil jij je operationele taken loslaten en de technologie slimmer en efficiënter inzetten? Als jouw sparringpartner ontzorg ik, denk ik mee en zoom ik in op jouw praktijksituatie. Samen creëren we overzicht, werken we to-dolijstjes af en kunnen we jouw bedrijfsprocessen efficiënter laten verlopen. Daarbij kijken we niet alleen naar jouw team, de processen en de (online) tools die je gebruikt, maar zoomen we ook ik op wat jij nodig hebt om je klanten optimaal te bedienen.
Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij mij op nummer 1 en ik streef daarbij voortdurend naar verbetering. Met mijn ondersteuning in het Nederlands, Engels of Frans, kan ik jou ook op internationaal vlak bijstaan.
Heb je behoefte aan extra tijd, een verbeterde werk-privébalans, de wens om je bedrijf te laten groeien, of zoek je naar een betere online zichtbaarheid?
Graag help ik je om meer tijd vrij te maken, zodat jij je kunt concentreren op waar je goed in bent!
Vanuit mijn eigen kantoor neem ik taken over waar jij misschien niet genoeg tijd voor hebt. Denk hierbij aan het verbeteren van je online zichtbaarheid, het beheren van je mailbox, het plannen van afspraken, het voorbereiden en notuleren van vergaderingen, het up-to-date houden van je website en sociale media, het opstellen en versturen van nieuwsbrieven, facturatie, het organiseren van evenementen of trainingen of workshops, het bijhouden van je CRM-systeem, en nog veel meer!
Neem contact met ons op via onderstaand formulier.