Ieder bedrijf doet aan marketing: zichtbaar zijn voor potentiële klanten en top of mind blijven. Zowel online als offline. En dat vraagt nogal wat.
Online Marketing is zeer uitgebreid. Hierbij gaat het om het op orde hebben van de website en blogs, SEO (zoekwoordenoptimalisatie), sociale media, adverteren op Google en socials, maar ook het organiseren van webinars, producten lanceren, e-mailfunnels ontwikkelen, nieuwsbrief versturen, podcasts of video’s maken, et cetera. De online techniek biedt heel veel mogelijkheden, maar daarvoor heb je wel een strategie nodig en die vervolgens uitwerken, ontwerpen, schrijven en klaarzetten.
Offline Marketing is weer meer gericht op live netwerken en visuele middelen inzetten zoals brochures, flyers, beursmateriaal, visitekaartjes, presentaties, promotie en persberichten, en het organiseren van events.
Vooral online marketing is onderhevig aan continue ontwikkeling, een van de redenen waarom marketing zo’n complex onderdeel binnen jouw bedrijf is.
Als ondernemer weet je als geen ander hoe belangrijk marketing voor je bedrijf is. Een professionele uitstraling, de juiste klanten, continuïteit in zichtbaarheid en efficiënter werken. Toch merken ondernemers vaak dat ze vastlopen in hun groei, omdat het ontbreekt aan tijd of ervaring om hieraan te werken. Of ze willen simpelweg af van taken waar ze geen energie van krijgen.
Als ervaren allround marketing- & communicatieprofessional ben ik jouw partner. Van advies tot support. We kijken samen naar je doelen en hoe we die op een efficiënte manier kunnen realiseren. Wat kan ik voor je doen:
Hulp nodig bij online adverteren om meer leads te verzamelen en/of te werken aan je naamsbekendheid?
Ik help je met je eigen advertentiestrategie voor Meta (Facebook/Instagram) of LinkedIn en implementeer deze ook door campagnes op te zetten in het advertentiebeheer van het betreffende platform. Samen bepalen we de strategie, doelgroep, budget en het materiaal. Vanaf dat moment neem ik de rest voor je uit handen. Ik zorg voor het technische stuk (opzetten campagnes) en het optimaliseren van de campagnes.
Je krijgt van mij regelmatig updates en we hebben periodiek overleg waarin we de resultaten bespreken en vooruit kijken naar de komende periode. Ook geef ik tussentijds advies als er verbeterpunten zijn.
Het meeste uit je ActiveCampaign account halen, in combinatie met je marketingdoelen die je hebt. Dat is waar ik mij op richt.
En dat verschilt per ondernemer en onderneming. Ik kan je helpen met funnels bedenken en inrichten. Maar vooral zorgen dat je (potentiële) klant de informatie krijgt die ze nodig hebben.
ActiveCampaign draait niet op zichzelf. Samen met je website, je betaal- en webinarprogramma, Deadline Funnel en bijvoorbeeld Zapier ontstaan er mooie systemen om jouw marketing praktisch vorm te geven.
Ik werk al jaren als marketingmanager en projectmanager. Sinds 2017 doe ik dit als zelfstandig ondernemer. Soms voor korte projecten, maar vaker heb ik een langdurige samenwerking met mijn klanten.
Neem contact met ons op via onderstaand formulier.