Bij een salestraject komt meer kijken dan alleen verkoopgesprekken voeren. De vraag is dan vooral: kun en moet jij dat allemaal zelf doen? Het werven van leads en die veranderen in prospects loopt wellicht via een combinatie van online marketing, netwerken en koud bellen. In deze fase kun je onze hulp al inschakelen!

Prospects worden natuurlijk niet meteen klant. Hier gaat vaak een heel traject aan vooraf. Sales is echt mensenwerk als je een potentiële klant optimaal wilt kunnen adviseren. Zeker als je diensten verkoopt. Persoonlijk contact is dan onmisbaar. Het effectief beheren van klantrelaties en het stimuleren van verkoopresultaten kun je uitbesteden aan iemand die jou daarbij helpt.

Onze professionals helpen je met persoonlijk contact waardevolle relaties op te bouwen en deals te sluiten

Zo kunnen zij bepaalde terugkerende administratieve taken uitvoeren of automatiseren. Denk aan het opstellen en verzenden van offertes/informatiemails, het beheren van klantinformatie in de pijplijn en het plannen van afspraken. Hierdoor kun jij je concentreren op het opbouwen van waardevolle relaties met (potentiële) klanten en het sluiten van deals.

Waarmee kunnen wij je zoal helpen? 

  • Koude acquisitiegesprekken voeren / leads bellen
  • Persoonlijk contact onderhouden met prospects
  • Pijplijn bijhouden en klantrelaties beheren
  • Salesproces stroomlijnen en verbeteren
  • Virtueel verkopen faciliteren
  • Terugkerende administratieve taken uitvoeren of automatiseren
  • Opstellen en verzenden van offertes of informatiemails
  • Opzetten van de salesafdeling
  • Customer journey in kaart brengen
  • Opzetten en Inrichten van een CRM 
  • Ondersteuning bij klantinteractie en opvolging
  • Gepersonaliseerde berichten sturen via onder andere socials 
  • Klantinformatie verzamelen, verkoopcijfers bijhouden en rapporten genereren
  • Identificeren van trends en onderzoek doen
  • Het aanpassen van strategieën en het nemen van data gestuurde beslissingen
  • Verkennende gesprekken voeren met prospects
  • En nog veel meer…

Graag vertellen onze salesprofessionals wat zij te bieden hebben:

Salesmanagement, relatiebeheer en klantcontact

Veel bedrijven zitten te springen om nieuwe klanten, maar hebben geen tijd voor of een hekel aan (koude) acquisitie. Voor mkb-bedrijven met een mooi verhaal, een duidelijke visie en een sterke groeiambitie pakken wij dit op. Voor ons is het benaderen van jouw potentiële nieuwe klant een sport!

Wij richten jouw salesproces in en benaderen daarna jouw ideale klant, plannen de afspraak in jouw agenda, bevestigen deze per e-mail en volgen overige acties professioneel op. Denk hierbij aan:

  • Leadgeneratie en -opvolging
  • Koude acquisitie
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Appointment setting
  • Afspraken plannen
  • (Interim) accountmanagement
  • Offertes opstellen
  • Inventarisatiegesprekken voeren
  • Opzetten van een salesafdeling
  • Salesprocessen uitwerken en implementeren
  • CRM: advies, pakketselectie en inrichten
  • Mailings opvolgen
  • Social selling (via LinkedIn)
Sales

Als we praten over het salesproces binnen jouw bedrijf zul je waarschijnlijk denken dat alleen jij de verkoopgesprekken kunt voeren. Dat kan zomaar waar zijn.

Maar heb je er weleens aan gedacht om iemand jou te laten verkopen? Iemand die jouw kwaliteiten positioneert, is toch anders dan wanneer je het zelf doet.

Vaak gaat het bij verkoop om een combinatie van factoren, denk aan de kwaliteit van de dienstverlening, het resultaat, het klantcontact. Ik heb me gespecialiseerd in het verkopen van diensten voor mijn opdrachtgevers. Dat zijn vaak trainings- en/of coachingsprogramma's om je business te laten groeien of specifieke kennis op te doen. Elke doel vraagt een andere manier van contact leggen.

Een aantal zaken die ik kan oppakken of automatiseren:

  • opstellen en verzenden van offertes/informatiemails
  • beheren van klantinformatie in de pijplijn en plannen van afspraken
  • gesprekken voeren in de verschillende fases van het salesproces, waardoor jij al opgewarmde leads krijgt

Hierdoor kun jij je concentreren op het uitbouwen van waardevolle relaties met bestaande en (potentiële) klanten en het sluiten van deals.

Sales
#replace title#