Wanneer je steeds meer klanten krijgt, wordt het een uitdaging om ze allemaal goed te bedienen. Vooral de communicatie optimaal laten verlopen, is vaak een probleem. In plaats van e-mails te blijven sturen, kan je online techniek inzetten om veel zaken slimmer in te richten.

Zo kun je met het opzetten van een klantonboardingsproces een professionele, klantgerichte aanpak hanteren die de ondernemer vrijspeelt en de klant de juoiste aandacht geeft. Dat geldt ook voor de afronding en oplevering aan het einde van je klantproces, iets wat vaak vergeten en onderschat wordt.

Ook een planning maken en beheren is een vak op zich, iets waar je op moet kunnen bouwen en vertrouwen voor tevreden klanten.

Een ander punt is klantenservice. Klanten met vragen vinden steeds vaker chatbots op de websites, maar die kunnen alleen maar voorgeprogrammeerde vragen beantwoorden. Een persoonlijk gesprek voeren via de chat of je bedrijfsapp kan, maar dan zal een echt mens deze chat moeten beheren.

Onze supportprofessionals zorgen voor goede, persoonlijke interactie en tevreden klanten

We helpen jouw klanten met persoonlijke dienstverlening, zodat ze tevreden zijn en als ambassadeurs voor jouw onderneming kunnen optreden.  

Waarmee kunnen wij je zoal helpen? 

  • Alle documentatie voor het leveren van diensten uniformeren en vastleggen
  • Follow-upacties formuleren
  • Klantonboardingsproces opzetten en inrichten
  • Bij levering van diensten 1-op-1: afspraken inplannen
  • Bij levering diensten online: het inregelen van alle processen op de website
  • Bij training/workshop/evenement: organiseren en faciliteren
  • Bij levering fysiek product: de logistiek inregelen
  • Bij levering fysiek product: de bestelling (online) activeren
  • Materiaal voor training/workshop/evenement laten printen
  • Jaarplanning maken
  • Bij einde dienstverlening: afronding in gang zetten 
  • Klantenservice: vragen beantwoorden
  • Chat/bedrijfsapp beheren bij klantvragen via de website
  • Klachten van klanten voorleggen en beantwoorden/oplossen
  • Klachtenproces opzetten en via website delen
  • Referenties bij klanten opvragen
  • Referenties op website plaatsen
  • En nog veel meer …
#replace title#